sobota, 20 sierpnia 2011

Kartki, kartki na każdą okazję!!!

Witam wszystkich. Czuję troszkę niedosyt spowowdowany prowadzeniem mojego bloga. Minął już tydzień od ostatniego wpisu a ja tu tylko kartki chcę zaprezentować :)Te poniżej powstały na przesatrzeni ostatnich dni (za wyjątkiem jednej), w związku z wszechstronnym działaniem mojej menagerki:) Lubię moje drewniane kartki, bo pasują na każdą okoliczności, mogą stanowić lekki, niezobowiązujący podarunek, a i wykonanie to nic szczegolnie pracochłonnego. Oto kilka z najświeższych popzycji:




Dzięki Jolu za uwagę, mi też coś nie pasowało w tej kartce. Masz rację, gdyby nie ta biel kartki, efekt byłby bardziej zadowalający:) Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających Moje inspiracje.

4 komentarze:

  1. jaki wspaniały wysyp prac, do papierów z pierwszej pracy mam ogromny sentyment (mam gdzieś nawet jakieś jego resztki), dwie pierwsze są moimi faworytkami, jedynie papier z wydrukiem sentencji postarzyłabym, taki naturalnie zażółcony byłby idealny:)pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki i z pewnością bardzo trwałe , nie to,co moje papierowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł z tymi kartkami. Są naprawdę wyjątkowe. Pytanie wysłałam na meila.
    Hanna S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa dni mnie nie było a tu tyle nowości.Karteczki super!!!!

    OdpowiedzUsuń